joi, 17 noiembrie 2011

Poem naiv



Dintre valuri tremurande,
a iesit te miri de unde
O meduza jucausa
si c'o palarie pusa

Ea de valuri fuse luata
si pe maluri aruncata.

Iar pe mal ea intalneste
pe Yoyo: vestitul peste.

Si-i sopteste-n ureche
palaria mea-i un castravete.

Yoyo pofticios din fire,
ii arunca o privire
Si ii zice linistit
Cu ce treaba ai venit ?

- Uite am venit p'un val
C-aveam vorba c' un cal
Cal de mare, auriu
Si cu parul cam zburliu

-Am zarit trecand agale
Si cu nimeni in spinare
Un calut fara rabdare
Si cu parul rupt din soare

- zi-mi ce drum a apucat
C-am o vorba de schimbat

-Uite colo-n lastaris
Cum se joaca pe furis

Pauza

- Calutule, eu am sosit
Pentru reteta de slabit
Caci de-o vreme-ncoace
Burta mea bulbuci imi face

Nu vezi ce pete am
Pe palarioara mea ?

- Duduie meduzica
Stiu ca va este frica
Sa aveti burtica
Dar va sade bine
Si cu buline

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu