sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Mi-am zis (exercitiu de scris)

- planta
- galbena
- mica
- cu palarie
- cu puncte albe

- visatoare
- vesela
- nevrotica
- inteleapta
- salbatica


Mi-am zis "cand o sa fiu mare o sa fiu o planta". ba nu , nu era asta, era altfel, era..."cand o sa fiu mare o sa fiu inteleapta" si vesela..neaparat vesela, si nu o sa fiu nevrotica! asta clar nu,  dar o sa fiu salbatica, salbatica ca Ana si totusi inteleapta.
Mi-am zis "cand o sa fiu batrana o sa port galben, o sa-mi iau palarii mari, din acelea cu puncte albe sau rosii, cu funde si o sa le port vesela pe strada ".
Mi-am zis "cand o sa fiu salbatica o sa fiu inteleapta", ba nu, nu era asa, ziceam" cand o sa fiu inteleapta o sa iubesc plantele" , sau o sa devin o planta, da asta era
Am visat ca eram o planta si cresteam, cresteam in fiecare zi ...pana la soare, mi-am zis : "trebuie ca sunt galbena" , dar nu eram , aveam puncte? nu cred ca aveam
Cand eram mica am visat ca eram planta si cresteam, cresteam in fiecare zi ..spre soare, visam ca o sa devin galbena si atunci o sa fiu inteleapta.
Da asta era , imi ziceam "cand o sa fiu mare o sa fiu galbena" si credeam...asa cum credeam ca galbenul vine cu puncte albe, de aceea o sa port palarii galbene din acelea cu puncte mari albe sau rosii , da....asta trebuie sa fi fost , cred ca asta era...daca nu ce putea sa fie
Cand eram mica eram visatoare , cu ochiii rosii si visele albastre, imi cresteau fire albe, argintii, albastrii direct din ochii sau din vise, ma cataram pe tulpina lor si ajungeam la soare
Cand plantele cresteau deveneau galbene si eu urcam tot mai sus pe tulpina lor pana ajungeam la soare si ma scaldam in ele
cateodata ma agatam de puncte mari si pluteam la vale, imi lasam gandurile libere si navigam spre soare si-mi ziceam
"cand o sa fiu mare o sa fiu o planta" asa era ? sau " o sa fiu galbena " asta-mi ziceam? sau poate nevrotica si inteleapta, salbatica si neaparat vesela, da asta
trebuie sa fi fost ! vesela...asta imi ziceam. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu